Реклама

Ново в сайта

Как изучавах английски език с деца от цял свят?

В последните дни в осми клас бе свикана родителска среща. Като всеки, уважаващ себе си, ученик бях на тръни, но, оказа се, напразно. На родителската среща просто бяха раздадени
справочници с дестинации, където се изучават усилено езици в различни държави. Впоследствие установих, че това е страхотна възможност за всяко дете да напредне с езика.
След няколко дни в размисли, получих одобрението на родителите ми. Бях прочела няколко пъти справочника и бях уверена в себе си, че мога да посетя една от посочените държави, за да проверя и доразвия уменията си по английски език. Винаги съм искала да отида на някой интересен и, в същото време, екзотичен остров. Най-привлекателен от всички за мен беше остров Малта, разположен южно от Италия и източно от Африка.
Ден преди полета бях много притеснена, защото не бях напускала страната. На летището в София ми казаха, че сме само две момичета от България. Бях в стрес за известно време, но след това се успокоих. Родителите ми ме насърчаваха, че всичко ще бъде наред. Качих се в самолета и там беше Вивиан (второто българско момиче). Запознахме се, всяка разказа по нещо за себе си. Времето мина бързо и неусетно.Полетът беше близо четири часа с престой в Атина (Гърция). На летището в Малта ни посрещнаха и оттам направо отидохме в хотел „Coastline” в гр. Salina. Училището ни се намираше в гр.Valletta. През всичките четиринадесет дни пътувахме с автобус до града. Имаше деца от цял свят. В моя клас преобладаваха руснаци и немци. Всички бяха различни, но някак станахме единни. Температурата в Малта през деня никога не беше по-ниска от 40 градуса. Типично за острова е, че много рядко през лятото вали дъжд. За наш късмет точно тогава заваля. Повечето време прекарвахме на плажа, както и на местата, където имаше най-големи атракции. Водата в Средиземно море бе кристално чиста, а всяка от скалите наподобява някаква причудлива фигура.
Тъкмо когато се опознахме с деца от различни националности и с еднакви цели, трябваше да се връщам в България. Престоят ми в Малта бе вълнуващо интересен и изпълнен с незабравими спомени. Ако имам възможност пак да отида, не бих я пропуснала. Надявам се, че ще имам още
много такива преживявания.

Публикацията е написана и изпратена от
Мирела Илиева 

Няма коментари